O czym będzie blog? Kilka słów o mnie


Chcę  dzielić się tutaj  moją wiedzą, doświadczeniem i razem z Wami eksplorować dziedzinę, którą jest medycyna estetyczna. 

Swoją przygodę z kosmetyką zaczęłam już jako 19latka, gdzie rozpoczęłam naukę w szkole kosmetycznej. Tam poznałam podstawy anatomii, fizjologii, robiłam swój pierwszy krem, czy uczyłyśmy się robić zabiegi ( kto pamięta kakao nakładane na brwi zamiast prawdziwej henny? ) Ciekawe czasy.

 

Następnie poszłam na swój pierwszy kurs stylizacji rzęs, który był ... totalną klapą. Bardzo się zniechęciłam ( rzęsy sypane<3 ) i postanowiłam , że pójdę w kierunku fizjoterapii. Praca z drugim człowiekiem to było to co chciałam ( i nadal bardzo mi się podoba) robić. Jednak w głowie ciągle te rzęsy. No i tak , kurs po kursie , praca najpierw w domu a potem w salonie. Najpierw na etacie ( gdzie wytrzymałam dokładnie miesiąc) . Już wtedy wiedziałam, że praca u kogoś nie jest dla mnie. Krok po kroku, kurs po kursie. Cały czas widzę coś do poprawy. Nie robię tego idealnie ale to jest coś  co mnie pociąga. 

Tak jak zabiegi medycyny estetycznej. Zabiegi , po których niemal od razu widać poprawę . A uśmiech i zadowolenie klienta jest najlepszą nagrodą na Twój wysiłek włożony w edukację i ciężką pracę. 

Jeśli będziesz miał/a pytanie napisz. Chętnie odpowiem !


Komentarze